Search This Blog

Loading...

Thursday, November 13, 2014

Kalaulah aku ada Nicolas dalam hidup...

Pernah tengok citer Betty La Fea ?

Cerita pasal perempuan yang tak cantik last last berubah jadi cantik...  search sendiri la kat internet.

Aku terkagum dengan persahabatan Betty dengan Nicolas  (panggilan namanya sangat pelek!)

Dan aku tersyahdu bila Betty citer dia nak pindah dan berhenti kerja... Nicolas offer sambil tepuk tepuk dada dia jika Betty perlukannya...

Huhuhu... sedihnya babak tu...


Ada sesiapa yang sudi jadi sahabat aku ?





5 comments:

  1. MMG SAKIT HATI SY TGK CITER TU
    X MISS TAU, DADA BERDEBAR2 JE BILA TGGU NEXT EPISOD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe... dah tengok kat youtube... gagah tengok ... skip skip... 635 episod... huhuhu... sib baik ada sarikata...

      Delete
  2. hahaha.. ni yg pompuan huduh lastnya jadi lawa tu yek? saya tak follow pun cite tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau jugak ko ye wpun x folo, hoho

      Delete
    2. Hehehe... citer best... pasal persahabatan... kekeluargaan... cinta... pengkhianatan... dll...

      Delete