Search This Blog

Loading...

Thursday, November 20, 2014

Hari anugerah cemerlang 2014

Hari anugerah utk adik Mie, anak aku yang paling kecik.  Bukan la cemerlang dalam maksud yang CEMERLANG, cuma dia dapat tempat ke 3 dalam kelasnya sahaja...

Jadi, baliknya, dia share la hadiah yang dia dapat dengan abang... sama seperti abang dia share dengan dia bila abang dia dapat hadiah lumba lari ari tu...

Gambar pentas

Terima sijil

Budak nakal !!!


Ambil kesempatan bergambar dengan DSLR yang lama lama sekali jer pakai... Errr... clear jer... 

Berat aku 57kg sekarang nih.  Sedang diet untuk mencapai berat 50kg atau sekurangnya 55kg.  Tapi ari tu bulan posa berat dah 54kg... masalahnya aku rasa macam kulit kering kurus sangat... adeh adeh adeh... mungkin aku tak mungkin dapat berat seperti anak dara dulu la... 

Eh... berat tu boleh dapat... tapi ... kalau dah dapat berat gitu, aku rasa mungkin aku akan jadi seperti tengkorak... kurus kering !!!

Berat aku masa anak dara tak pernah lebih dari 50kg !

Apa apa pun... kena la berbangga dengan diri sendiri... yakin ... dan perasan... hahaha...


Kata pakar motivasi... KITA KENA PERASAN CANTIK... BARU LA KITA CANTIK... kan ?

Dulu aku rasa aku uduh... sebab tu aku memang uduh...

Bila ada orang asik puji aku cantik dan comey... lama lama aku percaya la aku cantik... lepas tu baru la aku rasa aku cantik... kan ?

Biarpun perasan... tak apa la... biarlah aku bahagia sekali sekala kan ?

LAYANNNN....


p/s :  Tengok gaya aku yang lama... masa jumpa OREN... hehehe... kurus ni... dalam 51kg jer... tapi tak berapa comey kan ?


So, bior jer gumuks ker ????

No comments:

Post a Comment