Search This Blog

Loading...

Thursday, June 2, 2016

Jejari coklat roti...

Biasa org buat jejari coklat nestum, tapi oleh kerana tak ada nestum kat umah, saya blender jer roti tu jadi serbuk roti... hehehe..

Raya nanti saya dah ada idea nak buat kuih raya ... utk budak budak ler...

Beberapa jenis kuih dah ada dalam paler... semperit susu tu macam kuih wajib pulak sebab faberet abang.

Laksa pun yer juga...

Ehhh... posa lom lagi, dah sembang hal raya pulak...

No comments:

Post a Comment