Search This Blog

Sunday, July 20, 2014

Gila online shopping la pulok !

Adeh adeh adeh...

Aku ni hari hari survey barang online... sib baik tak kaya, kalau tak, mau penuh rumah aku dengan barang... hehehe...




Sebelum tu dah beli pemanggang ajaib tu (versi periuk plak sebab lebih dalam).  Harga yang dibeli jenama ikan tu 126... tetiba tengok jenama happy call dalam lazada tu harga murah lagi... aiceh... silap la pulok.  Tak apa la.  Redha jer la... kalau beli bawak balik kg pun bagus... tapi takut la rosak abis. 

Hmmm... banyak dah barang rosak dan hilang kat rumah kg tu...  maleh dah nak fikir.  Duduk dan tidor jer la senang... tak payah nak beli memacam.  Kot pasang ekon, mau sebulan, rosak ekon tu... tidak pun, sebulan cecah beratus plak bil... kan ?

Now, aku giler kat Zalora plak... bagus betul.  Zalora ni tak ada charge penghantaran.  Errr... aku beli kasut 24 ringgit ko... hahaha... dia hantar depan pintu karang baru bayar.  Bagus kan ?

Nak menerai dulu sebab aku bimbang jika saiznya tak padan.  Lepas lepas ni baru kita membeli secara suka cita yer.   Barang pun mungkin sampai lepas raya... jadi, nak tak nak, kena la sopping kasut raya jugak.

Ok la...

Citer pasal kuih raya... kami dah buat kuih raya satu jer tahun ni... itu pun sebab kakak yang semangat nak buat.  Harap aku ? Kuih tunjuk jer la...





Itu satu balang, dah abis pun...  buat petang, malamnya licin.


Hehehe...

Ada satu pack popia ni dan juga satu lagi jenis kuih... apa kenamanya, lupa plak... tapi yang mudah jer... oooo... conflake coklat !!!


6 comments:

  1. banyak barangan kat online yang murah2..sedia duit jer..heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu... siap la duit... abis... hehehe...

      Delete
  2. teringin nak beli pemanggang ajaib tu
    sbb yg saya jual semua dah abis
    ada satu saya punya, mak ambik. so kenalah beli ganti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beli la... try yang murah plak... yang happy call atau jenama jenama lain plak...

      Delete
    2. MMG YG JENAMA HAPPY CALL PUN
      DULU SY ADA JUAL BRAND TU
      MURAH SIKIT DRI ARE IKAN, TP MCM XDE BEZA JE FUNGSINYA
      X TAHU LAH KALAU ADA BEZA, HIHU

      Delete
    3. Kalau tak ada beza fungsi dia... proceed jer dengan happy call. Bagus juga pakai yang murah tetapi kualiti sama dengan yang mahal.

      Delete