Search This Blog

Wednesday, October 2, 2013

Bila tensen ?


Baca blog Hani tadi bila dia tensen dia buat apa....  

Aku pun sedang tensen.  Usahla ditanya pasal apa aku tensen... biasa la... benda yang berulang 1000 kali dah dalam idup aku agaknya. 

Dah bosan aku nak bercerita hal tu.

Tapi aku sedang berkira kira untuk merelease tensen aku.  Aku sedang berkira kira untuk deco bilik aku sendiri...

Nak panggil si Eric Deco tu, imposible plak.

So, kena la aku buat sorang sorang nampaknya.

Sedang berkira kira nak pasang kertas dinding... nak beli katil baru... almari baru... tilam baru...

Sedang berkira kira nak beli apa tah lagi utk buat bilik aku jadi sangat sangat bilik impian aku...

Hmmmm....

Ericccccccccccc.... mai la umah kami... buat decoooo...

Tensen nih...

2 comments:

  1. Fuhh.. dasat kak izawani. masa tensen mesti terkeluar semua idea kretif kan hahahaha.... apa kata like page ni https://www.facebook.com/homedecorating kot la nanti dapat idea lebih debommbb utk bilik idaman :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmmm... entah tahun bila tah boleh buat bilik idaman...
      Dulu, masa tak ada tanggungan boleh la belanja duit suka hati. Now, bila teringin jer, kena fikir mulut mulut lain yang nak disuap tu... huhuhu... Asik minta kopok jer budak budak tu... Tapi dalam proses jugak tu, mesti kena realisasikan impian tu...

      Delete