Search This Blog

Loading...

Wednesday, October 23, 2013

Alfatihah...



 
Aku tidaklah terlalu rapat dengan kakak ini, tetapi bila aku bercakap dengan dia, seakan mesra sangat.  Mungkin dia jenis orang yang begitu.  Senyuman dia sangat manis...

Sekarang dia dah tak ada...

Aku berurusan dengan kak Nah sebab dia ni setiausaha SV aku...  lecturer aku merangkap ketua projek utk salah satu projek inovasi universiti...

Hmmm...

Sekejap jer aku kenal dia... tapi kami sempat berbual dan dia bercerita hal penyakitnya.  

Semasa aku berbual dengan dia, aku banyak bertanya perasaan dia... bagaimana dia hadapi kenyataan tu dan lain lain... kelihatan dia sangat tabah jer... Memang dia pernah buat rawatan, bertahan sekejap tetapi kali kedua serangan... dia berehat panjang dan terus aku tidak jumpa ....

Tinggallah kenangan sahaja sekarang....

p/s : Aku terfikir... dia seorang yang sangat sangat mesra dan selalu tersenyum.  Tentu sangat ramai kawan dia... dan ramai yang melawat dia.  Aku ???? Hmmmm... mungkin tak ada yang datang... Sekadar hantar msg kat media sosial jer kot... sebab aku ramai kawan internet jer... Tapi tak apa, kalau apa apa jadi pada aku... korang doakan jer aku dari jauh yer...

Posted by Picasa

4 comments:

  1. salam perkenalan dari ida
    jemput singgah blog ida ye
    umielman.blogspot.com
    dah follow blog ni no13

    ReplyDelete
  2. Hani kenal kak nah... dia memang baik dan ramah. Tak tau pulak dia sakit sekarang ni.... Pernah sama2 dengan dia masa konvo, jaga bahagian VIP. Terkejut dengar berita kematian dia dari fb. Apa2 pun hani doakan semoga rohnya bersama orang2 yang soleh. Kak izawani jgn la kata x ada kawan ye... Hani kan ada uhukuhuhukk.. sedih tau bila cakap cam tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yer hani... tapi kan hani... hani juga dah jadi kawan internet jer sekarang... huhuhu....

      Delete