Search This Blog

Wednesday, May 3, 2017

CH - 2

Antara gambar gambar lain siri jelajah tak habis habis Cameron Highland...
Hehehe...


Somiku... buat peace tutup mula la pulok !  Hehehe

Kak Ya sakit mulut... hahaha... kesian betul...

Geng yang gigih turun kat ladang teh...

Bersama geng yang tak larat turun jugak... hehehe...
 

Pak dan Mak mertua saya... masih sihat lagi mereka.  Semoga mereka sentiasa sihat dan ceria.  Pak Mertua saya ni lawak skit... hehehe... suka gelak dan buat orang gelak !  TAPI... kalau dia marah dan berleter... agaknya harimau pun cabut lari... HAHAHA...

Ini somi saya yang dah letih agaknya layan bini dia !

Kalau boleh fokus, ada dua orang yang lebih kurang rupa kat situ.  Yang berkata mata hitam tu adik kembar suami saya.  Hehehe...

"Mama... kenapa muka abah kita dan abah ijat sama ?"
"Sebab dia kembar"
"Tetapi kenapa muka sama, tak pernah Kak Ya nampak pun dok dekat dan sembang ?"

Erkkk... saya terus diam... hahahaha...

Mohon jawab lah abah yer

Ni pegi kebun bunga kat puncak.  Gila curam... hehehe... sabar dan gigih jer la naik atas tu.  Sapa naik keter buruk, sila parking kat bawah.  Berasap break !

 

No comments:

Post a Comment