Wednesday, April 9, 2014

Aku yang kini...





Aku pernah post mengenai perbezaan aku dulu dan sekarang... ini perubahan yang terkini..

Hmmm... now, lebih yakin, lebih menjaga penampilan dan lain-lain la... hahaha..

Macam citer Betty la Fea aku rasakan... huhuhu... Huduh betul aku zaman dulu tu.  Dengan muka tembam... mata sangat sangat sepet...  hahaha...

Ok ok ok... Aku tetap la gitu...

Cuma aku lebih menghargai diri aku sendiri.  Tidak lagi rasa seperti aku ni tiada apa apa... atau apa apa la...

Itu yang sepatutnya la... kita mesti sayang diri kita sendiri dulu sebelum suruh orang sayang kita.  Orang tak mau sayang sudah !!!


p/s : Post tah hapa hapa tah !!!  
 

3 comments:

  1. ada orang yg sy penah jumpa mcm akak
    dia tua dulu baru muda ;)
    maknanya, masa muda dia tua
    dah tua dia jd muda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe... errr...errr... u know why kan ? HAHAHA...

      Delete