Search This Blog

Monday, March 27, 2017

Perkhidmatan print online album gambar...

Tadi album jenis imagewrap hardcover dah sampai. Cantik sangat. Saya design (menggunakan template sedia ada) untuk kawan. Harganya sedikit mahal kerana saiznya juga berbeza. Ini saiz 8x8 inci. Mukasurat tetap sama, 40 sahaja.

Siapa ingin mencetak gambar album seperti ini, saya offer RM50.00 sekali dgn caj penhantaran.

Jika nak, boleh komen di bawah atau email kepada izawani@gmail.com

Selain dari Photobook Malaysia, saya ada juga mencuba perkhidmatan Pixajoy yg beri offer murah untuk saiz 6x6 inci dengan 48 muka surat. Harga saya offer adalah RM20.00 sahaja. Contoh album seperti di bawah. Kertas jenis glossy / kilat. Mungkin boleh upgrade, tapi saya tidak pasti.  Template yg ada juga kelihan menarik. Template tidak sesuai utk org yg mementingkan gambar yg besar bg setiap muka surat.







No comments:

Post a Comment