Search This Blog

Loading...

Sunday, May 15, 2016

Image 3D

Excited bila dapat tengok gambar 3D ni.

Rasanya sejak tahun 1998 kut saya dapat gambar seperti ini dan saya hanya nampak gambar seperti di bawah.

Sampai la semalam, saya baru nampak gambar terawang awang... image 3D nya.  Sangat menarik... kagum dengan pelukis/designer yang buat image ni.

Kagum juga dengan mata sendiri... HAHAHA...


Spiral

Ketle ? Cerek ? Cawan ? Entah la nama apa...

Ini lagi satu... tak tau apa... 

Yang paling saya suka gambar atas spiral tu... sangat cantik... 

Lain lain :
http://lookmind.com/illusions.php?id=2188&cat=11

Google

4 comments:

  1. Kak, yang last tu tupai....comel je tengah pegang kacang kot hehehe...

    ReplyDelete
  2. Oh... betul... tupai... hehehe...

    Tapi bentuk dia tak macam ketara berbentuk macam jug dan juga spiral tu... atau mungkin mata akak ni tak boleh nak bagi bentuk dia jelas... Sebab jug (?) tu pun kekadang berubah ubah bentuknya... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe...yang jug tu macam cawan je saya nampak, sebab tak de tutup kekeke

      Delete
    2. Dia tak leh disebut cawan sebab dia ada itu apa yer... corong mulut macam cerek zaman dulu... atau bekas basuh tangan tu... kan... ada mulut muncung tu... alahai... nak panggil apa tah...

      Delete